Збільшено рекламну мережу в Аеропорті «КИЇВ»
В оновленому Терміналі «А» Міжнародного Аеропорту «КИЇВ» ім. І. Сікорського (Жуляни) — ще більше можливостей для цільової реклами на діджитал-панелях від "РТМ-Україна" та "РТМ Діджитал"
23 травня в АП «КИЇВ» (Жуляни) відбулося урочисте відкриття нового крила Терміналу «А», призначеного для пасажирів міжнародних рейсів. До 14 200 кв. м площі діючого Терміналу додано ще 9 500 кв. м. Новий простір став частиною об’єднаного рекламного комплексу Міжнародного Аеропорту «КИЇВ», створеного постійним рекламним партнером Аеропорту Групою Компаній «РТМ-Україна». Сьогодні Аеропорт «КИЇВ» як ексклюзивна рекламна площадка пропонує 111 фіксованих рекламних поверхонь, а також унікальні можливості для брендінгу, експонування та промо-кампаній.
В кращих традиція європейських аеропортів, реклама в АП «КИЇВ» поєднує цифрові й нецифрові поверхні. Шість яскравих сучасних панно нового простору Терміналу «А» вже зайняті провідними брендами. Цифрова реклама логічно розташована шляхом проходження пасажирів на виліт та після прильоту. Сучасні Smart-дисплеї, встановлені нашою дочірньою компанією «РТМ Діджитал», характеризує надвисока яскравість (3000 ніт), високий коефіцієнт контрастності (5000:1) та якість зображення Full HD.
В один клік рекламне повідомлення клієнтів одночасно з’являється для численної аудиторії трьох терміналів Аеропорту «КИЇВ». Відтепер об’єднаний рекламний пакет Digital Network Panel (DNP) Airport налічує 41 цифрову панель. З них у новому крилі Терміналу «А» розміщені 11 панелей 43”, 58”, 75” та 1 відеостіна 110”.
Розширення Терміналу «А» вдвічі збільшує його пропускну здатність, що надзвичайно важливо для пасажиропотоку, що стрімко зростає. За статистикою, за 4 міс. 2019 р. «КИЇВ» обслугував 854 тис. 400 пасажирів, що на 36,5 % більше, ніж у січні-квітні 2018 р. А вже у 20 травня 2019 Аеропорт зустрів першого мільйонного пасажира цього року.
Приклади цікавих рекламних кейсів, реалізованих на об'єктах транспорту, ви можете переглянути на відповідній сторінці нашого сайту (Аеропорт "Київ" (Жуляни), транзитна реклама на вокзалах ПРАТ "Укрзалізниця" і на її рухомому складі), а також у нашому блозі: ось як починалися перші проєкти з експонування авто в Аеропорті "Київ", зокрема брендів Mercedez-Benz та KIA, а це експериментальний проєкт із купівлі зовнішньої реклами на транспорті (Аеропорт "Київ") у програматик-платформі. Також дуже популярним є брендування поверхонь аеропорту, зокрема колон, вхідних груп тощо.