Автомобільні бренди обирають «КИЇВ»
Цікаві рекламні кампанії відбулися цієї весни на площадках аеропорту
У квітні 2014, майже одразу по тому, як нова модель автомобілю Mercedes-Benz стала на експонування на найбільш преміальній площадці України — в Терміналі «В» (бізнес-авіація), — в ньому же відбулася презентація нового компактного кросовера GLAі та седану четвертого покоління C-class.
Це було не просто ознайомлення журналістів спеціалізованих медіа з новими авто (воно тривало у бізнес-залі Терміналу «В»), але тест-драйв і театралізований перфоманс водночас. У частині, яка була задумана як справжня вистава брали участь актори (грали ролі родини, яка поспішає на приватний літак) і справжній літак UR-WOG.
З 1 травня 2014 р. для експонування в Терміналі «А» встановлено нову КІА Soul від офіційного дистриб’ютора КІА в Україні ТОВ «Фалькон-Авто». Красуня-машинка з червоним верхом елегантно розмістилася у Центральному холі Терміналу «А», де привертає велику увагу пасажирів міжнародних рейсів.
Інтерес, що його виявляють автомобільні бренди до рекламних можливостей Міжнародного аеропорту «КИЇВ», який є другим за пасажиропотоком аеропортом України, підтверджує результати дослідження «Airport Story World», проведеного у 2011 р. у кращих міжнародних аеропортах світу. Один із респондентів тоді сказав у відповідь на питання щодо ефективності реклами авто: «Я не можу купити його тут і зараз, але після повернення додому я обов’язково уважніше придивлюся до цієї машини».
PS: через повномасштабне вторгнення рф до України з 24.02.2022 Міжнародний Аеропорт "Київ" припинив роботу, про що повідомляється його прес-службою. Віримо, що після перемоги України зможемо запропонувати преміальні локації Аеропорту кращим світовим брендам.