Дякуємо!
Ми зв'яжемося з Вами якнайшвидше.
Унікальний простір формування впізнаваності та довіри до бренду
Ефективний контакт із вашим повідомленням впродовж усього маршруту: від площі Галицької до Беcсарабської в обох напрямкахПо 16 екранів для кожного напрямку руху по обидва боки магістральної частини бульвару
Сучасні носії
LED-екрани 1,8х1,2 м із високою яскравістю і роздільною здатністю. Працюють з 06:00-23:00
Синхронність показу
Одночасний показ на 32 екранах — довгий візуальний контакт, ефект серійного нагадування
Доведена ефективність
Big Data про пасажиропотік від Київстар для оцінювання кампаній
Потужний трафік авто і пішоходів щодня — максимальне охоплення аудиторії
Маршрут крізь знакові локації
Музей ШевченкаКиївський національний університетМетро УніверситетСобор Св. Володимира
Готелі Hilton і Premier PalaceПарк ШевченкаБотсад ім. О. Фоміна
Кафе і ресторани, клініки, музеї...
Маршрут пролягає повз історичні та культурні пам’ятки, заклади освіти, офісні центри і простори дозвілля. Тут безперервний рух транспорту — приватного, громадського і метрополітену; активний потік мешканців і туристів Києва
Це масштабність та емоційний ефект, який створюється цілісною візуальною історією.Новий рівень вуличної реклами, який не має аналогів в Україні
Одночасно на 32 цифрових екранах: від площі Галицької до Беcсарабської в обох напрямках
Зовнішня реклама — чи не єдиний медіа-канал, здатний забезпечити майже універсальне охоплення
● Для обчислення аудиторії Digital Out-of-Home власники інвентарю користуються Big Data, наданими мобільними операторами● Оператор мобільного зв’язку Київстар, який утримує понад 46% абонентської частки у столиці, щодня реєструє переміщення мільйонів осіб: їхнє місце перебування, час і частоту відвідувань● Анонімізовані дані агрегуються, аналізуються і передаються операторам для оцінки ефективності кампаній● Ці дані разом із формулами для розрахунку медіапараметрів дозволяють нам визначати ефективність рекламних кампаній
Кількість можливих контактів аудиторії з рекламним повідомленням. Розраховується на основі Big Data про трафік і частоти контактів людей із рекламою
Охоплення — це кількість унікальних осіб, які принаймні раз побачили рекламу: чиста аудиторія без повторів
Для кожної площини визначається її денний рейтинг (RP): це частка населення міста, яка мала можливість побачити рекламу протягом доби. GRP — сумарний рейтинг площин у кампанії
Частота контактів (середня кількість разів), з якою одна особа бачить рекламу за кампаніюFrequency = OTS ÷ Reach
Бульвар Шевченка влітку 2025 р. Зйомки у партнерстві з телеканалом М1
Перші кампанії, рік 2018
Перші кампанії, 2018-й рік
Реклама сервісу доставки Cooker
Nescafe на бульварі Шевченка
Реклама Lancome
Реклама для Voce Vita (Valentino)
Перші кампанії, рік 2018
Кампанії літа 2025
Приклади кампаній на основі переваг формату медіагалереї
Ви можете звернутися до команди за наведеними нижче контактами або лишити запит у формі зворотного зв'язку
Адреса
03028, Україна, Київ, вул. Горяна, 2-Б
Робочі години
Понеділок-П'ятниця: 10.00-18.00
Контакти
(044) 490 63 33; (098) 490 63 33;au.mtr%40avelbarok.v; au.mtr%40ayakstosiv.o