Дякуємо!
Ми зв'яжемося з Вами якнайшвидше.
Унікальне місце створення знання і довіри до брендів
Ефективний контакт із вашим повідомленням протягом 3,8 км від площі Галицької до Бесарабської в обох напрямках
Сучасні носії
LED-екрани 1,8х1,2 м із високою яскравістю і роздільною здатністю. Працюють з 06:00-23:00
Синхронність показу
Одночасний показ на 32 площинах — довгий візуальний контакт, ефект серійного нагадування
Доведена ефективність
Big Data про пасажиропотік від Київстар для оцінювання кампаній
Потужний трафік авто і пішоходів щодня — максимальне охоплення аудиторії
Маршрут крізь знакові локації
Музей ШевченкаКиївський національний університетМетро УніверситетСобор Св. Володимира
Готелі Hilton і Premier PalaceПарк ШевченкаБотсад ім. О. Фоміна
Кафе і ресторани, клініки, музеї...
Пам’ятки історії та культури, заклади освіти і дозвілля; тут не вщухає рух приватного і громадського транспорту, в тому числі пасажирів метро, мешканців і гостей Києва
Це масштабність та емоційний ефект, який створюється цілісною візуальною історією32 екрани формату 1,8х1,2 м встановлені на відстані 60–180 м з оптимальним кутом нахилу до потоку транспорту
Одночасно на 32 цифрових екранах протягом 3,8 км в обох напрямках від Бесарабської до Галицької площі
Зовнішня реклама — останнє медіа, яке дійсно здатне розбудувати майже універсальне охопленняPoster sites really are the last true broadcast medium capable of near universal reach
— Sean Kinmont, Co-Founder and Creative Director, 23red
● Для обчислення аудиторії Digital Out-of-Home власники інвентарю послуговуються Big Data, наданими мобільними операторами● Один із лідерів ринку мобільного зв'язку, Київстар, має частку понад 46% серед абонентів у Києві. Щодня він фіксує реальні переміщення мільйонів осіб по місту: хто де був, у який час, з якою частотою● Анонімізовані дані агрегуються, аналізуються і передаються операторам для оцінки ефективності кампаній● На основі цих даних, послуговуючись формулами обчислення медіапараметрів, ми визначаємо показники ефективності рекламних кампаній
Кількість можливих контактів аудиторії з рекламним повідомленням. Розраховується на основі Big Data про трафік і частоти контактів людей із рекламою
Охоплення — це кількість унікальних осіб, які принаймні раз побачили рекламу: чиста аудиторія без повторів
Щодо кожної площини розрахований її рейтинг (RP) на добу: це частка населення міста, яка мала можливість побачити рекламу протягом доби. GRP — сумарний рейтинг площин у кампанії
Частота контактів (середня кількість разів), з якою одна особа бачить рекламу за кампаніюFrequency = OTS ÷ Reach
"Зворотний відлік" — кампанія з налаштуваннями у реальному часі
Перші кампанії, рік 2018
Перші кампанії, 2018-й рік
Реклама сервісу доставки Cooker
Nescafe на бульварі Шевченка
Реклама Lancome
Реклама для Voce Vita (Valentino)
Перші кампанії, рік 2018
Кампанії літа 2025
Приклади кампаній на основі переваг формату медіагалереї
Ви можете звернутися до команди за наведеними нижче контактами або лишити запит у формі зворотного зв'язку
Адреса
03028, Україна, Київ, вул. Горяна, 2-Б
Робочі години
Понеділок-П'ятниця: 10.00-18.00
Контакти
(044) 490 63 33; (098) 490 63 33;au.mtr%40avelbarok.v; .au.mtr%40ayakstosiv.o