Реклама на транспорті — пропозиції для сильних брендів
Мережа магазинів АЛЛО і Аеропорт Любліна рекламуються у Міжнародному Аеропорті «КИЇВ»
Наразі маємо 2 крутих проекти з брендінгу рекламних поверхонь в Жулянах (Аеропорт «КИЇВ» ім. Ігоря Сікорського). На колонах вхідної групи, преміальній локації, з’явилися пропозиції смарт-товарів від інтернет-магазину АЛЛО. Від зубної щітки до smart-телебачення та екшн-камери — реклама на колонах терміналу «А» дозволяє показати максимум товарів на будь-який смак.
Міжнародний Аеропорт Любліна зацікавився різними форматами всередині терміналу «А» для того, щоби показати можливості цього польського міста як наступного у вашій подорожі на вікенд. Це називається break destination — популярний в усьому світі формат коротких подорожей у міста, які ви раніше навіть не розглядали, але які є близькими і зручними. У Люблін можна долетіти з Аеропорту «КИЇВ», а от про можливості міста для відпочинку, навчання та шопінгу розповість зовнішня реклама.
"РТМ-Україна" не вперше брендує рекламні колони в Аеропорті "КИЇВ" (Жуляни). Ось приклад кампанії, в якій уперше колони було підсвічено архітектурними світлодіодами.
Термінали Міжнародного аеропорту "Київ" ім. І. Сікорського (Жуляни) є ексклюзивною рекламною локацією для експонування товарів і створення комерційних пропозицій, зокрема і преміум-класу. Читайте про проєкт для автобренду Mercedes-Benz за посиланням.