Весняне Outdoor селф-промо
У зовнішньої реклами є одна важлива місія — прикрашати місто...
Так, ми вирішили відійти від заяв про те, що зовнішню рекламу неможливо перемкнути чи вимкнути, що вона працює 24х7. Адже крім комунікаційної, у нашого медіа є ще одна важлива функція — естетична.
Шість яскравих весняних образів для скролів і сіті-лайтів у Києві створені дизайнером «РТМ-Україна» за технікою подвійної експозиції, яка застосовується професіоналами цифрової фотографії.
Небанальні і дійсно чудові сюжети з’явилися на рекламних конструкціях у центральних районах Києва, а також на під’їзді до Аеропорту «Київ» (Жуляни). Насолоджуємося разом!
За цими посиланнями виз найдете більше новин про соціальні ініціативи «РТМ-Україна», в яких оператор зовнішньої реклами зробив акцент на естетичній і функціональній складовій реклами як частини міського середовища: нова ілюмінація у Вінниці; забрали троли з вулиць Києва; креативна зовнішня реклама для McDonald's.