(044) 490 63 33; (096) 690 33 33; au.mtr%40mtr

(044) 490 63 33; (096) 690 33 33; au.mtr%40mtr

Весняне Outdoor селф-промо

Весняне Outdoor селф-промо

У зовнішньої реклами є одна важлива місія — прикрашати місто...

Селф-промо

Селф-промо "РТМ-Україна" на скролі поблизу Південного терміналу Залізничного вокзалу "Київ Пасажирський"

Так, ми вирішили відійти від заяв про те, що зовнішню рекламу неможливо перемкнути чи вимкнути, що вона працює 24х7. Адже крім комунікаційної, у нашого медіа є ще одна важлива функція — естетична.

Лінійка весняних сюжетів на пілонах Дніпровської набережної

Лінійка весняних сюжетів на пілонах Дніпровської набережної

Шість яскравих весняних образів для скролів і сіті-лайтів у Києві створені дизайнером «РТМ-Україна» за технікою подвійної експозиції, яка застосовується професіоналами цифрової фотографії.

Краса у ночному Києві

Краса у ночному Києві

Небанальні і дійсно чудові сюжети з’явилися на рекламних конструкціях у центральних районах Києва, а також на під’їзді до Аеропорту «Київ» (Жуляни). Насолоджуємося разом!

Весняне промо на сіті-лайтах на під’їзді до Аеропорту

Весняне промо на сіті-лайтах на під’їзді до Аеропорту "Київ" (Жуляни)

За цими посиланнями виз найдете більше новин про соціальні ініціативи «РТМ-Україна», в яких оператор зовнішньої реклами зробив акцент на естетичній і функціональній складовій реклами як частини міського середовища: нова ілюмінація у Вінниці; забрали троли з вулиць Києва; креативна зовнішня реклама для McDonald's