Креативна зовнішня реклама McDonald’s
Унікальний рекламний сюжет з'явився на сіті-лайті у Вінниці.
Восени 2017 р. в Україні офіційно розпочалася продаж знаменитої серії булочок “Maestro Burger” від McDonald’s. А ще за два тижні до цієї події на одній із центральних вулиць Вінниці з’явився рекламний сіті-лайт, заповнений коробочками нових бургерів. Ця рекламна конструкція із незвичним креативним “сюжетом” анонсувала поповнення меню вінницьких ресторанів.
Експериментальным шляхом доведено: у стандартний рекламний сіті-лайт розміром 1,8х1,2 м вміщується 216 коробочок Maestro Burger. Також відомо: сервісна бригада з чотирьох осіб (вінницький підрозділ виробничої компанії «Техногруп») збирає 864 коробочки Maestro Burger та розміщує на чотирьох вінницьких сіті-лайтах протягом 12 годин.
Також наші хлопці встановили додаткове підсвічування: рекламні сіті-лайти, обрані для кампанії McDonald’s, оздоблені з боків світлодіодами, що виграшно підсвічують нестандартний сюжет у нічну пору доби.
Ми не можемо знати, кому вперше в історії зовнішньої реклами спала на думку ідея заповнити простір сіті-лайтів власне рекламованим товаром, проте цей концепт легко й успішно масштабується майже під будь-який продукт, від одягу до їжі. Так реклама стає реальнішою і ближчою до покупця: адже замість звичної нам відфотошопленого зображення на рекламоносії з’являється власне продукт, яким він є, і запрошує спробувати його. Кілька таких рекламних інсталяцій ми також помітили на вулицях Києва, Львова, Одеси, Харкова, Дніпра та Запоріжжя.
Вдячні агенції Optimum Media та корпорації McDonald’s за експерименти і креатив в українській зовнішній рекламі, які збільшують потенціал рекламних конструкцій і нашого медіа.
Найбільший в Україні екстендер установлений на мегаборді 12х5 м., що розташований на трасі між Миколаєвом та Одесою поблизу селища Коблеве.