Зупинка стала каталогом «Нової Лінії»
Зупинка громадського транспорту поблизу метро «Виставковий центр» у Києві перетворилася на друкований рекламний каталог товарів «Нової Лінії»
Відтепер ознайомитися з асортиментом і цінами з каталогу декоративно-будівничого гіпермаркету «Нова Лінія» ви зможете не лише тоді, коли завітаєте до нього. Пропозиція місяця, спеціальні ціни, акції, а також розклад автобусних рейсів до магазину — все це з’явилося просто на панелях павільйону очікування громадського транспорту в Києві, звідки щогодини, відповідно до графіку, відправляються безкоштовні автобуси до гіпермаркету «Нова Лінія Чабани».
Найбільш довгий рекламний контакт аудиторії з рекламою — на зупинках громадського транспорту. Це відомий факт, котрий провідні бренди уже давно використовують у своїх кампаніях, як іміджевих, так і цільових локальних спрямованих на збільшення попиту і зростання продажів у певних торговельних точках.
Таке просте рішення, як повне або часткове брендування зупинок громадського транспорту, виділяє торговельну марку з-поміж конкурентів, збільшує площу її рекламного прояву порівняно з розміщенням на традиційних носіях зовнішньої реклами і досягає високих частотно-охопленнєвих показників контакту авдторії з рекламою.
Зупинки громадського транспорту — найбільш запитуваний і самий популярний елемент лінійки міських вуличних меблів, що її оператори зовнішньої реклами встановлюють у рамках комплексних проєктів благоустрою міської території. Докладніше про проєкти, реалізовані "РТМ-Україна" у Києві, Харкові, Одесі, Вінниці та інших містах, ви зможете дізнатися на цій сторінці нашого сайту.
Найбільший екстендер в Україні зроблено нами на білборді, що розташований на Одеській трасі в напрямку Коблево.