Зовнішня реклама у міському середовищі
З переліку міських вуличних меблів в Україні у містах найбільш запитуваними є зупинки транспорту. На другому місті — святкова ілюмінація вулиць.
У 2015 р. група компаній «РТМ-Україна» інвестувала у капітальний розвиток близько 8 млн грн. Левова частка інвестицій — комплексні проєкти благоустрою, в яких поєднуються рекламні конструкції та вуличні меблі. Два провідних проєкти цього року — благоустрій і зовнішня реклама у Харкові та Білій Церкві.
1. Київський сервіс «РТМ-Україна» (ВК «Техногруп») виконав роботи з благоустрою ділянки території у Білій Церкві. Для зручності пасажирів встановлено два зупинкових павільйони європейського зразка. На одній із зупинок наші партнери забезпечили постійний доступ до Wi-Fi.
2. Харків: тут змонтовано три павільйони зупинок транспорту на Московському проспекті. У рамках модернизації транспортного господарства міста встановлено п’ять павільйонів на вул. Клочковській. Дванадцять інформаційних панеле формату 3х6 м і 22 світлодіодних мотиви «Зірка» вздовж Московського проспекту доповнюють проєкт благоустрою у Харкові. Усе світло в проєктах ТОВ «РТМ-Україна» — на енергозбережувальних технологіях.
Таким чином, зовнішня реклама стає гармонійною складовою міського середовища, а рекламні компанії — інвесторами у розвиток міської інфраструктури. Цілком європейський досвід, запроваджуваний «РТМ-Україна» в наших реаліях. Детальніше про комплексні проєкти благоустрою, виконані "РТМ-Україна", ви можете дізнатися з відповідної сторінки сайту.
До речі, павільйони очікування громадського транспорту, власне зупинки, як ми їх називаємо, за умови креативної ідеї, яка розкриває рекламний потенціал цього носія, можуть стати надзвичайно цікавим та ефективним рекламним кейсом. Дивіться самі на прикладі каталогу "Нової Лінії", який розмістився просто на площинах зупинкового павільйону.
Зовнішня реклама у міському середовищі — це не тільки про її функціональність, а й про естетичну функцію нашого медіа. Приклад у весняному селф-промо "РТМ-Україна".