Ілюзії бувають різні. ПРИДИВИСЬ
На залізничному вокзалі «КИЇВ Пасажирський» розпочато інформаційну кампанію з протидії торгівлі людьми.
18 жовтня відзначається Європейський день з протидії торгівлі людьми. Саме у цей день розпочато масштабну інформаційну кампанію «ПРИДИВИСЬ», мета якої — збільшення поінформованості українців щодо можливих загроз експлуатації людини і популяризації правил безпеки під час міграції.
Інформаційна кампанія поширюється у багатьох каналах комунікації, одними з яких є зовнішня реклама і реклама на транспорті. Зокрема у південній частині вокзалу «Київ Пасажирський» створено цілісний інформаційний простір, для чого задіяні рекламні сіті-лайти, еліт-пано та брендмауери «РТМ-Україна»; масштабні візуальні елементи прикрасили одну зі стін і частину підлоги конкорсу поблизу Південного терміналу.
Візуальна складова є дуже значущою у цьому проєкті, слоган якого: «Ілюзії бувають різні. ПРИДИВИСЬ». І дійсно, якщо уважно поглянути на деякі «привабливі» пропозиції високої зарплатні і бонусів, роботи без кваліфікації, майже безкоштовного поселення та інших «вигод» — та ще й рішення треба приймати швидко, — то можна побачити не просто обман, а справжній злочин.
Реальні людські історії написані чорно-білими рядками, що закручуються у спіралі, з кіл якої майже неможливо вирватися в житті… Але поруч з цим — необхідна інформація про те, як подбати про власну безпеку і до кого звернутися, якщо відчуваєш загрозу або потрапив у скрутні обставини.
Організатори і партнери проєкту — представництво Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні, Міністерство соціальної політики України, Національна поліція України, Агенція США з Міжнародного розвитку (USAID), Міністерство закордонних справ Норвегії, посольство Королівства Швеції в Україні. З нагоди старту кампанії «ПРИДИВИСЬ» 18.10 в зоні її інформаційного простору на залізничному вокзалі «КИЇВ Пасажирський» відбулася прес-конференція представників цих організацій, на якій було зазначено, що з початку повномасштабного вторгнення рф українці, які були вимушені залишити свої домівки або ті, які втратили роботу, заробіток і змушені шукати засоби до існування, стали особливо вразливими щодо дій зловмисників. Тож поінформованість про загрозу, знання того, як запобігти злочину і де шукати підтримку, наразі є вкрай необхідними для таких людей.
Зі свого боку, оператор реклами на транспорті «РТМ-Україна» як давній рекламний партнер «Укрзалізниці» забезпечив розміщення інформаційних матеріалів у рамках кампанії «ПРИДИВИСЬ» на власних носіях та у просторі головного залізничного вокзалу столиці. Наразі залізничний транспорт лишається найбільш запитуваним в Україні. Лише впродовж літа 2023 р. Укрзалізниця перевезла 600 тис. пасажирів у міжнародному сполученні, що на 48% більше аналогічного показника 2022 року. Зокрема, у червні-серпні цього року з України подорожувало 310 тис. пасажирів, а до України — 290 тис. пасажирів.
Найбільшим за обсягом пасажиропотоку лишається головний залізничний вокзал України «КИЇВ Пасажирський», тож ми не сумніваємося, що протягом двох тижнів експонування кампанії «ПРИДИВИСЬ» на вокзалі її застереження та корисні повідомлення побачать чимало людей, і кампанія досягне своїх цілей.
Щодо розміщення стандартної реклами та проведення креативних кампаній на залізничному вокзалі "Київ Пасажирський", а також на інших вокзалах обласних центрів України, звертайтеся до компанії шляхом заповнення форми внизу будь-якої сторінки сайту.
Ознайомтеся із можливостями "РТМ-Україна" щодо розміщення реклами на залізничному транспорті, на вокзалах України, на профільній сторінці сайту про рекламу на об'єктах Укрзалізниці.
У 2017 р. на центральному залізничному вокзалі "Київ Пасажирський" вперше в Україні з'явилася цифрова зовнішня реклама на об'єкті транспорта.
ТОВ "РТМ-Україна" активно підтримує соціальні ініціативи, спрямовані на захист і розвиток громадян. Одним із таких прикладів можемо вважати підтримку благодійного телемарафону "Для дітей заради майбутнього", організованого нашими партнерами, компанією "Таврійські ігри".
Традиції розміщення соціальної реклами в "РТМ-Україна" започатковано з моменту існування компанії. Один із прикладів соціально значущої кампанії 2014 р. за цим посиланням.
Фотопроєкт "Будь другом. Собі теж" до Дня ментального здоров'я на залізничному вокзалі "Київ Пасажирський"