Корисна реклама на залізничному вокзалі Києва
Носії зовнішньої реклами допомагають інформувати пасажирів про нові можливості та послуги Укрзалізниці
Напередодні травневих свят традиційно зростає кількість пасажирів залізничного транспорту і Укрзалізниця вже заявила про збільшення кількості потягів на самих популярних напрямках. Є новини про зміни в тривалості руху і розкладі потягів, що прямують закордон. Запрацював мобільний додаток для купівлі квитків через Інтернет. Крім того, на залізничному вокзалі «КИЇВ Пасажирський» надаються актуальні для пасажирів послуги та запроваджуються нові. Ці та інші новини потрібно донести до подорожан, і на допомогу прийшли носії зовнішньої реклами, розташовані на залізничному вокзалі «КИЇВ Пасажирський» (транзитна реклама, реклама на транспорті).
«РТМ-Україна» оформила інформацію від залізничників відповідно до вимог повідомлень у зовнішній рекламі та розмістила її на носіях компанії, розташованих вздовж шляху пасажирів залізничним вокзалом «КИЇВ». Знаємо, що пасажири бачать сюжети і віримо, що багатьом з них ця інформація справді була корисною, спростила й допомогла у деяких моментах, пов’язаних із подорожжю.
Вокзал «КИЇВ Пасажирський» — провідна станція Південно-Західної залізниці, яка є однією з найпотужніших в Україні і бере на себе не менше третини загального пасажиропотоку Укрзалізниці. Щодня вокзал приймає й відправляє понад 50 тис. пасажирів, щомісяця цифра сягає більше ніж 1,5 млн осіб. В літній період традиційно зростають пасажиропотоки на потягах дальнього і ближнього напрямків, оскільки залізниця лишається найбільш популярним видом транспорту в Україні.