Будь другом. Собі теж
Соціальна кампанія на залізничному вокзалі "Київ Пасажирський"...
На конкорсі між Південним і Центральним терміналом залізничного вокзалу "КИЇВ Пасажирський" відкрито фотовиставку проєкту «Будь другом. Собі теж», який є частиною комунікаційної кампанії «Ти як?», що ініційована Офісом першої леді України. Проєкт присвячено ментальному здоров’ю чоловіків. На стендах розміщено фотографії, зроблені за період повномасштабної війни у гарячих точках під час евакуацій та обстрілів.
Не секрет, що під час воєнних дій саме на чоловіків припадає найбільший тиск і відповідальність щодо захисту мирного населення. Тож організатори закликають чоловіків стати найкращим другом для себе, піклуватися про себе: відстежувати свій емоційний стан і звертатися по допомогу, коли це потрібно: бути собі другом.
На фото зображені рятувальники, поліцейські, військовослужбовці Національної гвардії та Державної прикордонної служби. Деякі герої та автори робіт були присутні на урочистому відкриті виставки, яке відбулося 27 вересня 2024, напередодні Всесвітнього дня ментального здоров'я.
Тематичну хвилю "Ти як?" запроваджено в партнерстві з Координаційним центром з психічного здоров’я Кабінету Міністрів України та Міністерством внутрішніх справ України за підтримки Фонду «Партнерство за сильну Україну», який фінансується урядами Великої Британії, Естонії, Канади, Нідерландів, Сполучених Штатів Америки, Фінляндії, Швейцарії та Швеції.
ТОВ "РТМ-Україна" виступила партнером проєкту, організатором і виконавцем робіт із монтажу 10 тематичних стендів, 8 із яких — зі світлинами від відомих українських фотографів, що показують історії про втрати й потрясіння війни в Україні. Нагадаємо, що "РТМ-Україна" є провідним рекламним оператором на залізничному транспорті (транзитна реклама), ми є давнім і найбільшим рекламним партнером ПРАТ "Укрзалізниця" і зокрема залізничному вокзалу "Київ Пасажирський". На рахунку компанії і адміністрації вокзалу чимало спільних проєктів (Ілюзії бувають різні. ПРИДИВИСЬ).
Виставка "Будь другом. Собі теж" триватиме до 11 жовтня на конкорсі ближче до Південного вокзалу.
PS: реклама на залізничному транспорті (транзитна реклама), зокрема на вокзалах України, була і залишається однією з найбільш запитуваних стратегій для брендів, що пропонують свої послуги подорожанам.
Нещодавно "РТМ-Україна" здійснила медіапідтримку на носіях цифрової зовнішньої реклами у Києві 8-го Міжнародного Жіночого Конгресу. Докладніше про це читайте на нашому сайті.