2025: прогноз щодо розвитку
Тенденції до зростання рекламного ринку збережуться, хоча трохи уповільняться — прогноз від ВРК.
Традиційно наприкінці року Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) разом з профільними індустріальними об’єднаннями і найбільшими гравцями рекламно-комунікаційного ринку проводить дослідження обсягів ринку за рік і робить перші прогнози щодо розвитку у наступному році.
Фінальне бачення ВРК у 2024 р. — зростання на 30% порівняно з 2023 р. У 2025 р., попри всі виклики, ВРК очікує продовження тенденції зростання, але з меншою динамікою: +18%.
В цілому галузь зовнішньої реклами (Out-of-Home media) зросла на 43% до минулого року. Найбільш інтенсивно зростав Західний регіон, в деяких містах занятість сягала 87%.
Справдився прогноз щодо стрімкого зростання цифрової зовнішньої реклами (Digital Out-of Home, DOOH): +60% vs. 2023. Драйверами зростання є стабільний попит з боку системних рекламодавців, а також продовження розширення мереж операторів і модернізації цифрових носіїв.
Питання відсутності світла, особливо влітку 2024, було вирішено шляхом комбінування статичних форматів з цифровими носіями і запровадження нових технологічних рішень, що зберегло рекламні бюджети галузі.
Обсяги рекламної комунікації у транзитній рекламі у 2024 року перевершили загальні очікування сегменту наприкінці 2023 року, тому результат вийшов більш оптимістичним і становить 790 млн грн (+28% до минулого року).
Велика шана та подяка ЗСУ за можливість нашому ринку працювати та продовжувати його розвиток! Без них це було б неможливо.
Прогноз ВРК щодо завершення 2024 р., оновлений влітку, дивіться за посиланням.
Понад 10 років "РТМ-Україна" є активним членом Всеукраїнської рекламної коаліції і наприкінці 2023 р. отримала пам'ятну відзнаку з цього приводу.