Оновлено рекламний прогноз
Зовнішня реклама продовжує зростання у 2024 р.
Всеукраїнська рекламна коаліція оновила свій прогноз щодо розвитку українського рекламного медіаринку у 2024 р. за результатами роботи у першому півріччі. Аналіз ринку зовнішньої реклами ґрунтується на даних Індустріального комітету зовнішньої реклами (ІКЗР). Отже, перші 8 міс. підтвердили прогноз ІКЗР щодо зростання ринку. Галузь прогнозує підвищення на 43% до кінця року.
Найбільш інтенсивно зростав західний регіон, занятість в деяких містах досягала відмітки 87%. Центральний регіон і навіть міста на сході України показали ріст зайнятості на всі основні формати.
Підтвердився прогноз щодо стрімкого зростання Digital Out-of-Home (DOOH). До кінця року скоригована оцінка не змінилась і становить 60%. Драйверами зростання є стабільний попит з боку системних рекламодавців, а також продовження розширення мереж операторів і модернізації цифрових носіїв. Комбінування статичних форматів з цифровими носіями і впровадження нових технологічних рішень вирішили питання відсутності світла і зберегли рекламні бюджети галузі.
Цього року ІКЗР продовжив приділяти увагу дослідженням. Незважаючи на організаційні складності, особливо в cхідному регіоні, зона моніторингу була розширена до 12 міст.
Обсяги рекламної комунікації у транзитній рекламі за І півріччя 2024 року перевершили загальні очікування сегменту наприкінці 2023 року, тому прогноз на поточний рік став більш оптимістичним і складає 790 млн грн (+28% до минулого року).
Нагадаємо, що ТОВ "РТМ-Україна" лишається найбільшою рекламною компанією, що надає послуги з розміщення реклами на залізничному транспорті. Ми володіємо власними рекламними конструкціями на найбільших вокзалах України, є давніми партнером ПРАТ "Укрзалізниця". Якщо вас цікавить транзитна реклама, на вокзалах і на рухомому складі, звертайтеся до "РТМ-Україна" за розрахунком вартості кампанії. Також нагадаємо, що "РТМ-Україна" була першою компанією, яка встановила цифровий рекламний інвентар на залізничному вокзалі "Київ Пасажирський" і таким чином започаткувала розвиток цифрової транзитної реклами в Україні. На жаль, наші плани були скасовані через повномасштабне вторгнення, але залізничні вокзали лишаються актуальним місцем для охоплення авдиторії засобами класичної реклами і промо-кампаніями.
Докладний оновлений прогноз ВРК щодо розвитку рекламного ринку України у 2024 р. можна переглянути за посиланням. ТОВ "РТМ-Україна" понад 10 років є членом Всеукраїнської рекламної коаліції і торік отримала ювілейну відзнаку з цього приводу.