Звіт і прогноз ВРК: рекламний ринок зростатиме
Digital Out-of-Home: +37% зростання ринку у 2025 р. щодо 2024.
Класична зовнішня реклама: +25% зростання.
Зовнішня реклама загалом (ООН, DOOH, Indoor, транзитна): +26% у 2025 р. до 2024. Це результати, оприлюднені Всеукраїнською рекламною коаліцією у традиційному й очікуваному звіті "Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2025 і прогноз об'ємів ринку 2026".
Щодо прогнозів, то за збереження наявних умов у 2026 р. ринок зовнішньої реклами зросте на 17%, і знову драйвером, навіть серед усіх інших медійних галузей, буде Digital Out-of-Home: +23% у 2026 порівняно з 2025.
Поступ можливий завдяки стабільному попиту з боку системних рекламодавців. Також у ВРК відмітили, що "весняна кампанія поточного року показала підвищення зайнятості в центральних і навіть в східних регіонах країни". Що, своєю чергою, підштовхує ринок до підвищення цін.
І, безумовно, на початку звіту ВРК — і разом із коаліцією весь ринок — дякує тим, хто тримає небо і землю: Силам Оборони України.
Нагадаємо, що рік тому Всеукраїнська рекламна коаліція оприлюднила результати року 2024, згідно з якими реклама Digital Out-of-Home зросла на 60% порівняно з 2023 р. Ми також поширювали оновлений літній звіт і прогноз ВРК щодо року 2024.
Стабільний попит і зростання ринку цифрової реклами спонукали нашу компанію до відновлення популярного рекламного проєкту: медіагалереї на бульварі Тараса Шевченка. Крім того, встановлюємо і відновлюємо цифрові екрани в обласних центрах України.
Разом із ВРК дякуємо тим, без кого все це насправді було би неможливим: Силам Оборони України.