Зовнішня реклама в Сумах
Спростування неправдивої інформації про діяльність оператора реклами «РТМ-Україна» у місті Суми
18 березня 2016 р. в ефірі сумської ТРК «АкадемTV» був показаний телевізійний сюжет «Єврозупинки — законні чи самовільні?», в якому йшлося про пілотний проєкт національного оператора зовнішньої реклами Групи Компаній «РТМ-Україна» щодо встановлення двох сучасних павільйонів очікування громадського транспорту на вул. Петропавлівський.
Разом із вірогідною інформацією у сюжеті міститься чимало неправдивих та неперевірених даних щодо цього проєкту зокрема і про діяльність оператора «РТМ-Україна» в цілому, що загрожує діловій репутації компанії. Відповідно до Ст. 94 ЦК України, юридична особа має право на недоторканність її ділової репутації. Відповідно до Ст. 277 ЦК України, юридична особа має право на відповідь, а також на спростування недостовірної інформації.
Керуючись чинним законодавством, прес-служба «РТМ-Україна» направила на адресу керівництва ТРК «АкадемTV» Відкритого листа з переліком перекручених у сюжеті фактів та проханням про їх спростування. З метою запобігання поширенню недостовірної інформації, що загрожує репутації провідного національного оператора зовнішньої реклами Групи Компаній «РТМ-Україна», наводимо факти, що спростовують недостовірну інформацію, поширену про компанію.
1. На вул. Петропавлівський здійснено ЗАМІНУ старих павільйонів очікування транспорту на місцях, постійно відведених і раніше погоджених для таких елементів благоустрою. Заміну й модернізацію зупинок здійснено у рамках Пілотного проєкту благоустрою центральної частини міста з метою демонстрації міських вуличних меблів європейського зразка. На що компанія просила дозволу у листі до виконкому Сумської міської ради № 78 від 24.02.2016.
2. Наведено некоректні дані щодо глибини монтажних робіт: занурення опор відбувається на рівні 12-15-18 см (залежно від типу павільйону) і з урахуванням монтажу шпилів глибина монтажних робіт не перевищує 30 см.
Наголошуємо, що «РТМ-Україна» завжди провадить роботи з дотриманням техніки безпеки. Роботи на вул. Петропавлівській велися без використання великогабаритних машин (автокранів, грейдерів, вантажівок тощо) і зварювальних технологій. Отже, є абсолютно безпечними для оточення: як для людей, що проходять повз, так і для архітектурних споруд, розташованих поруч.
«РТМ-Україна» має величезний досвід провадження таких робіт в центральних історичних частинах Вінниці, Києва, Одеси, Харкова. За роки діяльності компанія жодного разу не отримала нарікань з приводу найменшого пошкодження міського середовища!
З. Пілотний проєкт з благоустрою, здійснюваний ТОВ «РТМ-Україна» в Сумах, не є «прикриттям» для жодних інших бізнес-проектів. «РТМ-Україна» завжди діє у рамках чинного законодавства і не має потреб у жодному «прикритті» для своїх ініціатив. Протягом 10 років компанія реалізує в містах України інвестиційні проєкти комплексного благоустрою території, що є головним напрямком розвитку зовнішньої реклами у країнах Європи.
Такі проєкти обов’язково містять соціальну складову: елементи благоустрою та вуличні меблі. Саме ці елементи були встановлені 17 березня на центральній вулиці м. Суми і саме такий європейський підхід пропонується компанією «РТМ-Україна» сумському ринку реклами.
4. Теза про «рейдерське захоплення» компанією «РТМ-Україна» ринку реклами міста Суми не витримує жодної критики, є безвідповідальним висловом, що загрожує діловій репутації компанії. Наведемо факти: за даними дослідника ринку зовнішньої реклами України компанії Doors Consulting, у м. Суми працює 27 операторів реклами, з них 6 національних компаній та 21 локальних гравців ринку. Доля «РТМ-Україна» становить 3 % сумського ринку реклами.
Відповідно до Постанови КМУ № 316 від 01.03.2007, поняття «рейдерство» визначається як «протиправне захоплення підприємств». Яким чином встановлення об’єктів благоустрою у місті Суми означає рейдерське захоплення цілого ринку реклами, — логіка автора такого вислову не піддається осмисленню, однак його безвідповідальність несе пряму загрозу репутації компанії.
5. Компанія «РТМ-Україна» вийшла на ринок м. Суми на початку 2015 р., купивши рекламні носії у місцевого оператора «Рекордекс Суми». Вислів про те, що протягом 2015 р. ринок м. Суми готували до приходу «РТМ-Україна» у березні 2016 не відповідає дійсності.
Вислів про те, що у Києві компанію «змусили» демонтувати свою рекламу у Києві є завідомо хибним і таким, що навмисне спотворює уявлення про «РТМ-Україна», найбільшого національного оператора реклами. Фактична інформація свідчить про зворотне: у січні 2016 р. компанія ВЛАСНИМ РІШЕННЯМ припинила експлуатацію у Києві рекламних носіїв формату «трол» (1х5 м). Троли «РТМ-Україна» у Києві демонтовані компанією до 01.02.2016 й утилізовані.
Крім того, 03.02.2016 р. у Києві відбулося чергове засідання Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики ВР України, на якому розглянуто законопроект про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо використання окремих елементів благоустрою та контактної мережі при здійсненні рекламної діяльності (реєстраційний № 3454). Було прийнято рішення рекомендувати ВР України включити цей проект Закону до порядку денного пленарного засідання та за наслідками розгляду в першому читанні прийняти його за основу. Законопроектом передбачено, що розміщення реклами та/або рекламних засобів на підтримуючих, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні (у тому числі опорах) зовнішнього освітлення, забороняється. «РТМ-Україна» цілком підтримує дану ініціативу і не планує розвитку реклами на опорах контактних мереж, до якої належать троли.
6. Вислів голови ГС «Асоціація рекламістів Сумщини» п. Н. Люлько щодо платежів за оренду місць, наданих для розміщення реклами, не відповідає дійсності. Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України № 2067 (п. 32), плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, встановлюється у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування. Плата за оренду місця для розташування зовнішньої реклами як плата за користування комунальною землею спрямовується безпосередньо до бюджету міст України і є важливим чинником реалізації програм їх розвитку.
Між ТОВ «РТМ-Україна» та Департаментом містобудування та земельних відносин Сумської міської ради укладено Договір № 5/15 від 01.04.2015. На підставі Договору «РТМ-Україна» щомісяця без затримки здійснює оплату за користування місцями для розташування зовнішньої реклами на рахунок Робочого органу м. Суми. За рік роботи «РТМ-Україна» перерахувала до бюджету м. Суми близько 100 000 грн.
Компанія «РТМ-Україна» закликає звертатися до її Прес-служби з метою отримання правдивої інформації про діяльність оператора в Україні та у м. Суми зокрема. З метою більш наглядного спростування неправдивої інформації про діяльність компанії, додаємо відеоряд на основі фрагментів незбалансованого та упередженого телесюжету.
З метою більш докладного інформування про інвестиційні проекти комплексного благоустрою в Україні, які містять рекламну та соціальну складову, додаю посилання на сюжети про роботи «РТМ-Україна» у Вінниці (2013, 2014) та Білій Церкві (2015 р.)
Інформація про придбання сумської рекламної компанії "Рекордекс Суми" наявна на нашому сайті. У 2021 р. компанія модернізувала увесь придбаний рекламний інвентар.