Зовнішня реклама України в умовах воєнного стану
Зовнішня реклама в Україні закінчила 2021 рік достатньо оптимістичним зростанням на фоні розвитку ситуації з COVID.
У грудні 2021 р. аналітики галузі ООН ринку зробили обережні прогнози на рік 2022 щодо зростання бюджетів рекламодавців на 16%, і вже на початку лютого стало зрозуміло, що прогнози на 2022 рік мають бути перевиконані реальними показниками ринку.
Звичайно, показники росту кожного з гравців ринку зовнішньої реклами є різними, і це нормальне явище, яке залежить від географії покриття, кількості та якості носіїв зовнішньої реклами в оператора, типів рекламних конструкцій в його портфелі та інших факторів, але загалом по ринку за підсумками 2021 року галузь зовнішньої реклами зросла торік на 27%. Найбільше зростання продемонстрували оператори, які активно розвивали сегмент цифрової зовнішньої реклами. Digital OOH-реклама зросла до 78% за підсумками 2021 року.
Як і багато інших галузей, зовнішня реклама чуттєво відреагувала на введення в країні воєнного стану та початок повномасштабної збройної агресії проти України. Комерційна складова в клієнтських портфелях почала стрімко скорочуватися. Адже реклама — як лакмусовий папір — дуже чуттєво реагує на будь які зміни в економіці країни. Незважаючи на це, оператори зовнішньої реклами України розпочали широкомасштабну підтримку патріотичних сил.
Відтак, вже з перших днів збройної агресії росії проти нашої країни набули популярності сюжети, які давали чітке розуміння окупантам, що їм в Україна не раді.
Далі пішла хвиля підтримки окупованих міст, заклики що до закриття неба над Україною, подяки хоробрим воїнам ЗСУ. Такі сюжети викликали на очах сльози гордості за нашу країну, сповнювали глядачів патріотизмом та вірою в нашу перемогу. Об’єми патріотичної реклами були настільки великими, що отримали резонанс в соціальних мережах та в ЗМІ далеко за кордонами України.
Кожен громадянин країни робить все, що від нього залежить, аби прискорити нашу перемогу. У бізнеса — такі самі цілі. Окрім розміщення патріотичних сюжетів, оператори допомагають нашим захисникам технікою, матеріалами для облаштування бліндажів, фінансовою підтримкою окремих підрозділів. Крім того, оператори зовнішньої реклами активно підтримують будь які соціальні проекти комерційних компаній, міжнародних та українських фондів, безкоштовно розміщуючи на своїх ресурсах рекламу соціально-гуманітарного спрямування.
Ми дякуємо Збройним Силам України і всім, хто зараз боронить нашу землю. Сюжети з іменами і портретами наших захисників не сходять з рекламних поверхонь в українських містах з травня 2022 року.
Будь яка ініціатива соціально – гуманітарного характеру, що надходить від партнерів або нових компаній – активно підтримується та супроводжується зовнішньою рекламою.а
Віримо в нашу перемогу!
Індустріальний комітет зовнішньої реклами України (ІКЗР)
Нагадаємо, що у лютому 2022 р., після початку повномасштабної агресії росії, "РТМ-Україна" звернулася до зарубіжних профільних видань задля того, щоби розповісти, як зовнішня реклама допомагає українцям чинити спротив, і закликати світову спільноту підтримати Україну. Посилання на одну з таких статей ви зможете знайти на англомовній сторінці нашого сайту.
У 2023 р. "РТМ-Україна" отримала Подяку від Головнокомандувача Збройних сил України Валерія Залужного. Також нашими щоденними реаліями стали повітряні тривоги. На цифрових панелях "РТМ-Україна", спочатку в Києві, а згодом і в інших обласних центрах, ретранслюється сигнал повітряної тривоги, це зроблено для водіїв, які можуть не чути сигнал з вулиці, оскільки слухатимуть радіо.
Попри воєнний стан, зовнішня реклама в Україні продовжує розвиватися і в деяких напрямках у 2024 р. вийшла на довоєнні показники. Детальніше читайте у прогнозі від Всеукраїнської рекламної коаліції.