Зовнішня реклама візуально ретранслює сигнал повітряної тривоги
На цифрових панелях у Києві під час тривого з'являється яскраво-червоний сюжет-попередження про небезпеку. Ще одне повідомлення для киян не нехтувати сигналами і пройти до укриття.
"Тривожний сюжет" з'являється між рекламними роликами майже від початку тривоги (кілька хвилин потрібно для отримання коду від офіційних каналів її оголошення) до моменту відбою.
Оголошення розраховано більшою мірою на автомобілістів, яким буває нечутно сигналів із вулиці, а в телефони під час руху краще не заглядати.
Перші сюжети з'явилися на кількох цифрових панелях в усіх районах Києва 4 вересня. Із 11 вересня сюжет "Увага! Повітряна тривога" з'являтиметься на всіх відеобордах компанії "РТМ Діджитал" у Києві та в інших обласних центрах України.
І знаєте, це єдиний сюжет, про який точно можемо сказати: хочемо, щоби його було якомога менше на наших екранах, а згодом щоби сигнали тривоги щезли зовсім з наших екранів і нашого спільного досвіду.
Однак поки війна триває, сподіваємось, комусь він стане у нагоді і попередить про небезпеку. Бережіть себе!
У 2023 р. ТОВ "РТМ-Україна" отримала подяку від Головнокомандувача ЗСУ Валерія Залужного. Пишаємося і працюємо для нашої країни.
Також нагадаємо, що "РТМ-Україна" однією з перших ввела в експлуатацію середній міський формат цифрової зовнішньої реклами, який назвала сіті-бордами. Мережа великих рекламних екранів у Києві має назву DNP Maxi Plus, її було встановлено у квітні 2021 р.