Цифровий сіті-борд — нове слово зовнішньої реклами Києва
ДП «РТМ Діджитал» встановила у столиці перші цифрові панелі міського формату.
Рекламна конструкція популярного в європейських містах середнього формату, в Україні відомого як скрол (3,2х2,24) облаштована системою електронної зміни зображення. Запам’ятайте цю назву: цифровий сіті-борд. Перші цифрові панелі цього тижня з’явилися на бульварі Лесі Українки у Києві, і це наступній етап реалізації групою компаній «РТМ-Україна» амбіційних планів із розвитку цифрової зовнішньої реклами.
Сіті-борд (цифрова вулична панель для розміщення реклами) має високу роздільну здатність і контрастність, що дозволяє відображати цифровий контент усіх форматів. На виконання Правил розміщення зовнішньої реклами в Києві, цифрові рекламні конструкції «РТМ Діджитал» облаштовані системою автоматичного регулювання яскравості. Вона забезпечує достатньо-мінімальну яскравість у межах 250 ніт на м2, не більше, ніж сяйво монітора комп’ютера. Таким чином, панелі «РТМ Діджитал» не засліплюють водіїв транспортних засобів, абсолютно безпечні для всіх учасників дорожнього руху. Це стало можливим завдяки якості дисплею, здатного повністю передавати палітру кольорів і забезпечувати контрастність на гранично малий яскравостН
У цифровому проекті вуличних цифрових рекламних конструкцій середнього формату в Києві використано алгоритм трансляції контенту DNP — Digital Network Panel, — який чудово зарекомендував себе на цифрових мережах Міжнародного Аеропорту «КИЇВ» (DNP Airport) і на бульварі Тараса Шевченка (DNP Boulevard). DNP — проміжок у плей-листі з адаптивним профілем, протягом якого рекламний контент клієнта транслюється синхронно на всіх носіях цифрової мережи «РТМ Діджитал». Створений нами алгоритм DNP вже довів свої переваги у досягненні максимальних показників ефективності реклами. Крім комерційної інформації, плей-лист завжди містить актуальний соціально важливий контент, простий варіант якого — дата, час, погода, рівень транспортних заторів. Можлива також синхронізація контенту на цифрових бордах Києва з цифровими сіті-лайтами на бульварі Шевченка.
Дві цифрових панелі (сіті-борди) на бульварі Лесі Українки — перші носії цифрової медіамережі «РТМ Діджитал» у столиці, її нового, унікального й супер-сучасного рекламного інвентарю. У наступні дні компанія встановила ще два подібних екрани на підставі виданих дозволів і відповідно до зональності розміщення реклами в Києві. Група Компаній «РТМ-Україна» дотримується чітких планів розвитку своїх мереж: до кінця року буде здійснено монтаж ще понад 50 цифрових панелей середнього (сіті-борди) і 40 цифрових панелей малого формату (сіті-лайти 75”) у найбільших містах України.