Скорочення й модернізація зовнішньої реклами
З початку 2019 р. оператор зовнішньої реклами «РТМ-Україна» удвічі скоротив кількість власних рекламних носіїв у столиці
718 одиниць рекламного інвентарю шести форматів демонтовано компанією за перше півріччя 2019. З них 209 носіїв малого міського формату (сіті-лайти та пілони); 78 скролів (середній міський формат від 7 кв. м); 409 рекламних щитів від 18 кв. м та більше і 22 конструкції з площею рекламної поверхні від 32 кв. м.
Демонтажі проведені на виконання Правил розміщення рекламних засобів у Києві, затверджених Рішенням Київської міської ради 20.04.2017 № 223/2445. Реформування зовнішньої реклами столиці означає скорочення кількості носіїв та розташування тих, що залишаються, відповідно до Схем розміщення наземних рекламних засобів.
«РТМ-Україна» фактично виконала план 2019 р. зі скорочення свого інвентарю: до кінця року лишилося демонтувати 8 рекламних конструкцій. На місцях, що відповідають Схемам розміщення, встановлюємо оновлені високотехнологічні носії припустимих форматів.
«РТМ-Україна» — лідер ринку цифрової Outdoor-реклами: з початку року в Києві компанією розміщені 80 сучасних цифрових панелей 75” та 154”. Крім того, на чітко визначених місцях змонтовані 100 сіті-лайтів, 72 скроли, 177 рекламних щитів 3х6 м і 3 супер-сайти від 32 кв. м.
Інвестиції компанії у планові демонтажі склали 4 млн грн. Найбільшу кількість капіталовкладень зроблено у розвиток цифрових мереж — 28 млн грн. Скорочуючи й оновлюючи парк власних конструкцій, «РТМ-Україна» інвестує у розвиток цивілізованого ринку зовнішньої реклами столиці та в інфраструктуру Києва як сучасного європейського міста. На сьогодні це головний тренд розвитку зовнішньої реклами у столиці України. За даними Doors Consulting, з травня 2018 по травень 2019 р. загальна кількість рекламних конструкцій, що стоять окремо, скоротилася в Києві на 18 %.
Переглянути актуальні рекламні формати, доступні в містах України, ви можете на сторінці нашого сайту, присвяченому зовнішній рекламі. Також нагадаємо, що у рамках скорочення та модернізації власних носіїв зовнішньої реклами компанія "РТМ-Україна" відмовилася від тролів, що їх успішно експлуатувала протягом понад 10 років.
На заміну старим форматам прийшли нові рекламні площини. Знайомтеся: сіті-борд - нове слово у цифровій зовнішній рекламі України. І навіть нецифрові рекламні носії можуть бути модернізовані, зокрема освітленням від сонячних батарей, як-от цей скрол на бульварі Лесі Українки в Києві. А за адресою бульвар Тараса Шевченка, 60 (поблизу площі Перемоги) встановлено фасадний цифровий екран, який працює на авдиторію бульвару, що прямує до центру столиці.