(044) 490 63 33; (096) 690 33 33; (098) 490 63 33; au.mtr%40mtr

(044) 490 63 33; (096) 690 33 33; (098) 490 63 33; au.mtr%40mtr

Зовнішня реклама як медіа довіри

Зовнішня реклама як медіа довіри

У жовтні в Нью-Йорку відбувся форум Американської асоціації зовнішньої реклами (OAAA) та Американської асоціації рекламних агенцій (4As) «Майбутнє» (The Future). У центрі обговорення — трансформація Out-of-Home Media (OOH) в умовах поширення штучного інтелекту (ШІ). Ключовим став висновок про те, що зовнішня реклама стає якорем довіри й автентичності для брендів в орієнтованому на ШІ світі, адже має силу реального і потенціал довіри до реальності.

Інтернет площадка для пошуку заробітку Fiverr зібрала фрілансерів з усього світу на цифрових екранах Таймс сквер

Інтернет площадка для пошуку заробітку Fiverr зібрала фрілансерів з усього світу на цифрових екранах Таймс сквер

ШІ уже змінив те, як аудиторія отримує доступ до інформації, утворивши нові бар’єри між брендами і людьми. Результат — 73% споживачів сумніваються в реальності онлайн-контенту. На цьому тлі OOH сприймається як найбільш надійне і прозоре середовище, повідомлення у якому не можна пропустити, прокрутити чи переписати. Зовнішня реклама лишається медіаканалом, меседжи в якому ми бачимо таким самими чином, як бачимо краєвиди чи людей навколо, — за власним вибором, як частину спільного простору. Медіа реального світу сигналізують про те, що бренд існує поза стрічкою, яку ми скролимо, що він з’являється там, де люди збираються разом і що інвестує у враження, які людина може відчути спільно з іншими, не осібно, сам на сам із телефоном.

Агенція Advant (Karlstad, Sweden) рекламує послуги охорони для компанії із оренди житла KBAB

Агенція Advant (Karlstad, Sweden) рекламує послуги охорони для компанії із оренди житла KBAB

Отже зовнішня реклама виступає як об’єднавчий канал, якщо думати про неї з точки зору публічного простору, який ми ділимо з іншими людьми. «У фрагментованому ландшафті зовнішня реклама може бути візуальним якорем і підсилювачем усього, що ви робите в інших медіа», — переконана Ріту Тріведі, керівниця клієнтського напрямку у Mindshare.

OOH сьогодні — не додатковий, а центральний канал маркетинг-міксу, який об’єднує цифрові, соціальні та емпіричні історії на спільному «публічному полотні». Оскільки медіаканали конкурують за увагу, а видимість реклами диктують алгоритми, ООН повертає бренду цільність досвіду: вона поєднує те, що люди бачать онлайн, із тим, що вони зустрінуть у світі. Це створює відчуття безперервності, яке зміцнює довіру і запам’ятовуваність рекламних повідомлень.

Зовнішня реклама стає

Зовнішня реклама стає "точкою збирання" для усього, що бренд робить в інших медіа. 

Роль якоря і посилювача надає зовнішній рекламі нову стратегічну силу. Для брендів, які прагнуть створювати омніканальні кампанії з охопленням і резонансом, зовнішня реклама стає сполучною тканиною між достовірністю реального світу і заснованою на даних точністю світу цифрового.

Кампанія для бренду Ann Summers від агенції JOAN (London)

Кампанія для бренду Ann Summers від агенції JOAN (London)

Учасники форуму зазначили, що OOH-медіа стає швидшим, розумнішим і більш пов’язаним із цифровим середовищем, при цьому залишається вкоріненим у те, що робить його незамінним: людська довіра і вплив у реальному світі. Наступний етап розвитку зовнішньої реклами буде визначено побудованими на довірі інноваціями, посиленою даними креативністю і співпрацею, у якій об’єднується вся екосистема брендів.

Нещодавне дослідження компанії Keen DS показало, що зовнішня реклама дає вищий маржинальний ROI (mROI), ніж ТБ і цифрові медіа. Нагадаємо, що свого часу "РТМ-Україна" стала першою компанією, яка разом із партнерами з Programmatic Media Group запровадила продаж цифрової реклами в мережі Міжнародного аеропорту "Київ" (DNP Airport) на програматик-платформі