Коли тиша заговорила
«РТМ Діджитал» підтримала соціальну рекламу ГО «Відчуй»
33 українських артисти та медіаперсони взяли участь у фотосесії, щоби показати 33 літери алфавіту жестової мови. «РТМ Діджитал» включила створені креативи (сюжети) до трансляції контенту на цифрових рекламних екранах на бульварі Тараса Шевченка у Києві.
Кожен сюжет синхронно з’являвся на 32 цифрових сітілайтах 75" єдиної медіагалереї, а це майже 4 км від Площі Перемоги до Бесарабської площі вздовж обох боків бульварної частини.
Трансляція соціальної реклами відбувається у прекрасній якості завдяки сучасним цифровим панелям з високою яскравістю (2500 ніт), коефіцієнтом контрастності 5000:1, що забезпечують чудову видимість у сонячний день, надзвичайну чіткість зображення і кольоропередачу.
Група компаній "РТМ-Україна" та її дочірня компанія "РТМ Діджитал" багато інвестують у розвиток сучасних цифрових мереж зовнішньої реклами. Ми щасливі, що наші цифрові рекламні мережі і запатентований принцип трансляції контенту (DNP ) допомагають у поширенні таких соціально важливих повідомлень.
У 2023 р. завдяки вчасно розміщеному рекламному сюжету поблизу с. Щасливе на Київській трасі знайшлася загублена собачка Соля.
В "РТМ-Україна" мають кілька цікавих кейсів, коли зовнішня реклама допомагала зізнатися у коханні або мотивувала героя телешоу на зміни, як-от у цій історії, читайте за посиланням.