Цифрова зовнішня реклама допомагає телешоу ПоLOVEинки
«РТМ-Україна» та агенція VIDEОTIME взяли участь в роботі над проєктом ПоLOVEинки на Новому каналі.
Завдання: мотивувати учасника ТВ-шоу ПоLOVEинки (Новий канал) на внутрішні зміни.
Складнощі: зробити це треба ефектно й неочікуванно, сюрпризом, під час зустрічі учасника проєкту і його наставника на вулицях Києва.
Рішення: задіяти цифровий екран, розташований на площі Перемоги, показати на ньому зображення успішних людей, які можуть надихнути учасника на роботу над собою.
Звісно, можна словами і «на пальцях» розповісти про видатних людей, але хто знає, які образи з’являться у свідомості вашого учня. Образ має бути одним, він має моментально зринути перед вами з ефектом раптовості, не залишаючи героєві шансів не повірити у себе.
Навесні 2016 р. під час планування другого сезону телевізійного шоу ПоLOVEинки на Новому каналі команда проєкту звернулася до «РТМ-Україна» з проханням втілити їхню ідею в життя: під час зйомки чергової серії шоу включити на великому міському екрані відеозаписи, призначені для героя.
Разом з агенцією VIDEOTIME ми знайшли можливість поставити у плей-лист LED-екрана сюжети, необхідні колегам-телевізійникам. У точно погоджений час, коли герой та його наставник підійшли до екрану, на ньому включилися необхідні відео.
Так працює цифрова зовнішня реклама: включення потрібного сюжету за вимогою (on-demand). Це одне з найбільш популярних творчих рішень, яке можливо втілити на любих динамічних носіях (скроли, динамічні сіті-лайти, призми), але найбільш дієвим воно є на цифрових форматах зовнішньої реклами.
Цей проєкт став частиною телевізійної програми, але цифрова зовнішня реклама, сюжети якої вмикаються під конкретне завдання у зазначений час, також може стати частиною спеціальних подій і BTL-акцій. Головне — знати, що таке можливе, і не боятися нестандартних рішень. Ми в «РТМ-Україна» знаємо, як робити такі речі, не боїмося і робимо!
Ось ще приклади соціально відповідальної української зовнішньої реклами від нашої компанії: проєкт "Коли тиша заговорила", в якому зірки шоу-бізнесу популяризують мову жестів для допомоги людям, яки мають вади слуху.
А у 2023 р. завдяки вчасно розміщеному сюжету на Київській трасі поблизу селища Щасливе знайшлася загублена собачка Соля.