Цифрова зовнішня реклама у Вінниці й Чернігові
Цифрові панелі «РТМ Діджитал» встановлені у двох обласних центрах України
Починаючи більш ніж півтора роки тому перший етап розвитку цифрових рекламних носіїв у Києві, компанія «РТМ Діджитал» заявила про амбітні плани зі створення загальноукраїнської цифрової Outdoor-медіамережі. Відтестувавши у столиці модель експлуатації цифрового інвентарю й способів трансляції контенту, компанія здійснює плановий монтаж діджитал-панелей зовнішньої реклами в обласних центрах.
У Вінниці на вул. Коцюбинського та вул. Пирогова встановлені три цифрові борди — рекламні конструкції середнього міського формату (3,2х2,24 м; 154”), — облаштовані системою електронної зміни зображення; два носії цього ж формату встановлені на проспекті Миру у Чернігові.
Надсучасні цифрові панелі характеризує висока роздільна здатність (мін. крок пікселю — 6 мм), висока якість дисплея для повної кольоропередачі й контрастність на гранично малих яскравостях. Керування контентом на регіональних мережах здійснюється за запатентованим «РТМ Діджитал» алгоритмом Digital Network Panel (DNP).
DNP — часовий відрізок у плей-листі з адаптивним профілем, що протягом цього відрізку контент синхронно транслюється на панелях цифрової мережі «РТМ Діджитал». Таким чином, купуючи навіть 1 DNP, клієнт отримує охоплення аудиторії на всіх локаціях міста, де встановлені наші цифрові панелі. Протягом осені рекламодавці мають можливість придбати окремо будь-який з регіональних пакетів на період у 7, 15 і 30 діб. У подальшому усі цифрові мережі, які «РТМ Діждитал» планує встановити в обласних центрах, будуть включені у загальнонаціональний рекламний пакет, у рамках якого клієнти будуть створені гнучкі умови для створення ефективних Outdoor-кампаній.
Цифрова зовнішня реклама вже виключила такі процеси, як друк постерів, відправлення їх у регіони, поклейку, переклейку, фоновку… Попередньо погоджений сюжет, відправлений нам у файлі зазначеного формату, протягом кількох хвилин завантажується спеціалістами «РТМ Діджитал» для трансляції відповідно до медіаплану. Так само й зміна сюжетів виконується в один клік. Протягом кампанії клієнти можуть міняти й оновлювати рекламні повідомлення, керуючись своїми маркетинговими планами чи актуальними подіями у зовнішньому світі.
У планах «РТМ Діджитал», дочірньої компанії у групі «РТМ-Україна», — єдина загальноукраїнська мережа цифрових носіїв зовнішньої реклами з широкими можливостями для вибору різних опцій у рамках запланованих пакетів. Крім того, на наших цифрових мережах виділений час для трансляції власного актуального контенту (дати, погода, рівень заторів та ін.) і соціальних повідомлень.
Сьогодні «РТМ Діджитал» керує п’ятьма цифровими мережами у Києві загальною кількістю понад 130 носіїв: DNP Airport — 38 цифрових панелей у Міжнародному аеропорті «КИЇВ» ім. І. Сікорського; DNP Boulevard — 32 носії з обох боків бульвару Т. Шевченка; DNP City Center — 23 цифрових сіті-лайти на центральних вулицях Києва, DNP CityBoard — 35 цифрових носіїв середнього формату; 7 носіїв на залізничному вокзалі «КИЇВ Пасажирський». Перші DNP-мережі у Вінниці та Чернігові відкривають новий етап діджиталізації української зовнішньої реклами, який об’єднає українські міста в одну цифрову рекламну мережу.