(044) 490 63 33; (096) 690 33 33; au.mtr%40mtr

(044) 490 63 33; (096) 690 33 33; au.mtr%40mtr

КЕЙС: цифрова зовнішня реклама допомагає телешоу

КЕЙС: цифрова зовнішня реклама допомагає телешоу

«РТМ-Україна» та агенція VIDEОTIME взяли участь в роботі над проєктом ПоLOVEинки на Новому каналі.

Завдання: мотивувати учасника ТВ-шоу ПоLOVEинки (Новий канал) на внутрішні зміни.

Складнощі: зробити це треба ефектно й неочікуванно, сюрпризом, під час зустрічі учасника проєкту і його наставника на вулицях Києва.

Рішення: задіяти цифровий екран, розташований на площі Перемоги, показати на ньому зображення успішних людей, які можуть надихнути учасника на роботу над собою. 

Зйомки телевізійного шоу Нового каналу ПоLOVEинки поблизу цифрового екрану РТМ-Україна на площі Перемоги, Київ

Зйомки телевізійного шоу Нового каналу ПоLOVEинки поблизу цифрового екрану РТМ-Україна на площі Перемоги, Київ

Звісно, можна словами і «на пальцях» розповісти про видатних людей, але хто знає, які образи з’являться у свідомості вашого учня. Образ має бути одним, він має моментально зринути перед вами з ефектом раптовості, не залишаючи героєві шансів не повірити у себе. 

Герої ТБ-шоу підійшли до екрану, на якому розпочалася трансляція потрібних сюжетів

Герої ТБ-шоу підійшли до екрану, на якому розпочалася трансляція потрібних сюжетів

Навесні 2016 р. під час планування другого сезону телевізійного шоу ПоLOVEинки на Новому каналі команда проєкту звернулася до «РТМ-Україна» з проханням втілити їхню ідею в життя: під час зйомки чергової серії шоу включити на великому міському екрані відеозаписи, призначені для героя. 

У цій серії шоу йшлося про героя, який переймається, що його вага завадить його життєвому успіху та коханню

У цій серії шоу йшлося про героя, який переймається, що його вага завадить його життєвому успіху та коханню

На цифровому екрані

На цифровому екрані "РТМ-Україна" з'явилися сюжети про успішних людей із більшою за середню вагу

Разом з агенцією VIDEOTIME ми знайшли можливість поставити у плей-лист LED-екрана сюжети, необхідні колегам-телевізійникам. У точно погоджений час, коли герой та його наставник підійшли до екрану, на ньому включилися необхідні відео. 

Знімальний процес шоу Нового каналу на вулиці Києва, залучений цифровий екран

Знімальний процес шоу Нового каналу на вулиці Києва, залучений цифровий екран "РТМ-Україна"

Так працює цифрова зовнішня реклама: включення потрібного сюжету за вимогою (on-demand). Це одне з найбільш популярних творчих рішень, яке можливо втілити на любих динамічних носіях (скроли, динамічні сіті-лайти, призми), але найбільш дієвим воно є на цифрових форматах зовнішньої реклами. 

Відеосюжет ТБ-шоу, яким його побачили глядачі

Цей проєкт став частиною телевізійної програми, але цифрова зовнішня реклама, сюжети якої вмикаються під конкретне завдання у зазначений час, також може стати частиною спеціальних подій і BTL-акцій. Головне — знати, що таке можливе, і не боятися нестандартних рішень. Ми в «РТМ-Україна» знаємо, як робити такі речі, не боїмося і робимо! 

Ось ще приклади соціально відповідальної української зовнішньої реклами від нашої компанії: проєкт "Коли тиша заговорила", в якому зірки шоу-бізнесу популяризують мову жестів для допомоги людям, яки мають вади слуху. 

А у 2023 р. завдяки вчасно розміщеному сюжету на Київській трасі поблизу селища Щасливе знайшлася загублена собачка Соля.