Цифрова зовнішня реклама у Programmatic — вже реальність
Нарешті і в Україні Programmatic вийшов за межі Інтернету, а зовнішня реклама прийшла на його простір.
Programmatic Media Group та компанія "РТМ Діджитал" (входить до складу Групи «РТМ-Україна») стали партнерами й успішно інтегрували мережі цифрових екранів до programmatic-платформи Getintent. Таким чином, в одному технічному вікні стали доступними для закупівлі реклами два медіаканали: цифрова зовнішня реклама та Інтернет-реклама. Інтеграція робить можливим для клієнтів купити цифрову аутдор-рекламу на преміальному інвентарі за принципом Premium Programmatic. Для реалізації доступні формати відео (video) та display.
В чому ми бачимо переваги такої інтеграції та як оцінюємо перспективи? Передусім, це інтеграція медіаканалів і нові можливості у керуванні рекламними кампаніями:
• для ринку Out-of-Home — це новий спосіб закупівлі цифрової аутдор-реклами через programmatic-платформу;
• для українського ринку Digital і рекламного ринку в цілому — це нова можливість працювати з дома медіаканалами в одному технічному вікні Getintent Ukraine: планувати, запускати, керувати кампанією, працювати зі звітністю;
• додаткові можливості у плануванні Digital OOH: вибір періоду, обсягу показів, певної мережі / панелі DOOH;
• спільна одиниця закупівля двох медіа — модель закупівлі за СРМ (вартість за 1000 показів).
В перспективі на платформі Getintent можна буде обирати для закупівлі зовнішньої реклами усі діджитал-мережі компанії «РТМ Діджитал», а також інших операторів, які матимуть цифрові рекламні екрани.
«Перший крок зроблено: цифрова зовнішня реклама стала доступною для закупівлі через Programmatic. Для розвитку DOOH у Programmatic потрібно ще багато зробити всім учасникам ринку, ми тільки на початку цього шляху. І нам особливо приємно, що в особі компанії «РТМ Діджитал» ми знайшли партнера, інноваційного у підходах і готового задавати ринку нові стандарти. Фактично, це створення нового ринка в ринку. І питання тут не ліше в готовності операторів інвестувати у цифрову рекламу. Це консолідована работа профільних комітетів, операторів, технічних партнерів, які мають programmatic-платформи, клієнтів, рекламних агенцій тощо» — коментує подію CEO Programmatic Media Group Юлія Литовченко.
«Запровадження Індустріальним комітетом зовнішньої реклами стандартів DOOH і практичний запуск досліджень та монітирингу цифровї аутдор-реклами позначають відправну точку стрімкого розвитку галузі. Завдяки найновішим технологіям керування трансляцією й моніторингу діджитальна зовнішня реклама стає містком інтеграції аутдор-реклами з іншими медіа, а синергія такої інтеграції безмежна. Практичний початок закладено. Співробітництво з професійною командою Programmatic Media Group триває не більше двох місяців, а результат вже є, і результат для рекламної галузі історичний» — стверджує Олег Невельчук, генеральний директор Групи Компаній «РТМ-Україна».
Цифровий інвентар "РТМ-Україна" доступний для перегляду і бронювання за запитом на сторінці сайту, присвяченому діджитал-рекламі.
Кількість рекламних площин в Аеропорті "Київ", доступних до бронювання через програматик-платформу, збільшилася після реконструкції Терміналу "А", де у травні 2012 р. відкрили нову галерею з додатковими гейтами.